środa, 6 stycznia 2016

Serduszka i gwiazdki

Jeszcze przed świętami poczyniłam kilka szyjątek. Między innymi czerwone serduszka w gwiazdeczki z mojego upolowanego w sh materiału. Część z nich trafiła do kilku moich serdecznych koleżanek, a 6, 3 duże i 3 małe zabrałam do Anglii. Zawisły na naszej choince. 




Rok temu dostałam tez od mojej Mamy zestaw do samodzielnego wykonania - gwiazdkę z czerwoną śnieżynką. Takie kreatywne pakiety są bardzo fajne, uczą podstaw. Może trochę ograniczają kreatywność, ale przecież nie trzeba robić wszystkiego, jak w przepisie. Moja gwiazdeczka ozdobiła choinkę, tym razem tą domową. 





U nas dziś spadł pierwszy śnieg tej zimy! Ale mieliśmy radochę! Już z samego rana zaliczyliśmy wesoły spacer. Pozdrawiam Was serdecznie i cieplutko! 


11 komentarzy:

  1. U nas myszy śnieg spadł wczoraj... padał i padał... a dziś dzieci szaleją pod blokiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No kochana, my już od kilku dni mamy śnieg;))) Wyobrażam sobie radość Łucji:)
    Twoje gwiazdki przeurocze, jak la lubię takie skarby wyszukane w sh!
    Pozdrawiam Noworocznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szyjątka śliczne !
    Jak mówiłam, swojego osobistego aniołka poprosiłam o pierwsze 2 części Drogi Północnej...i czuję niedosyt ;) NIESAMOWITA opowieść!! i jeszcze te punkty widzenia bohaterek-narratorek...jakie to ludzkie i bliskie nam...
    U nas mrozy puściły i śnieg od 3 dni leży także :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Te serduszka są przepiękne, jestem nimi zachwycona jak wiesz. Bardzo się cieszę, że mam jedno z nich!!!! Co do gwiazdki to taka szybka i świetna robota. Jak dla mnie super bo lubię szybką robótkę :)
    U nas dziś też coś padało z nieba, ale to coś jest tak drobne, że ciężko stwierdzić cóż to takiego.
    Wysyłam buziaki, pa

    OdpowiedzUsuń
  5. oj u nas też śnieżnie;)uwielbiam ten czas;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze u Ciebie cudne drobiazgi:)A u nas nad morzem śniegu nie ma:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Serducha i gwiazdeczki są przśliczne !

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię ozdoby w stylu serduszek. Świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystko jest przepiękne i gwiazdki i serduszka same cuda :D pozdrawiam i wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń
  10. Śnieg właśnie pada i zasypał drużkę całą :)
    Cudny klimat u Ciebie!
    Pozdrawiam cieplutko, M.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)