niedziela, 7 lutego 2016

Jak pies z kotem

Co za niedziela! Piękna, słoneczna i pełna niespodzianek... 

Chciałam Wam dziś pokazać dwa zwierzątka, teoretycznie antagonistyczne, a w praktyce często  to najlepsi przyjaciele - pies i kot. 
Pierwszego zrobiłam z resztek masy ciasto-plasto, którą Łucja dostała kiedyś od kuzynki. W zestawie było pięć kolorów oraz pudełeczko z zawieszkami, zapinkami do broszek i magnesami. Do tego instrukcja z figurkami, jakie można zrobić z tego genialnego tworzywa. Na prawdę polecam! Łucja miała na prawdę świetną zabawę. Ale jak każda rzecz tego rodzaju, taki i ciasto-plasto dość szybko twardnieje, nawet w zamkniętym pudełku. Trzeba było więc wykorzystać wszystko do końca. Z takiej właśnie końcówki powstał piesek, który razem z zawieszką i koralikami stworzył breloczek. 




Kotka uszyłam natomiast dla Małej Jubilatki. Urodzinki obchodziła w połowie stycznia. Jej Ciocia doniosła mi niedawno, że Katarzynka bardzo polubiła pluszaka i nawet z nim śpi! To miód na moje serce! Pisałam Wam nie raz, że największą radością dla mnie jest miłość, jaką obdarowane dziecko obdarza zrobioną przeze mnie przytulankę. Jeszcze raz sto lat Kasiu!





Miłego tygodnia życzę wszystkim! 


10 komentarzy:

  1. Obaj to słodziaki, ale piesek rewelacyjny. Uszka ma fantazyjne i urocze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piesio cudowny! Kotek do przytulania - aż się prosi. Fajne zwierzątka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak tak, kotek stał się najukochańszą maskotką Katarzynki! Kati nawet z nim śpi. Jeszcze raz bardzo bardzo dziękujemy!
    Piesek, którego zrobiłaś jest cydny, myślałam, że kupiony bo jest perfekcyjny jak z formy. Ale wiadomo, ma się zdolne łapki :)

    Wysyłam ucałownia, pa

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne. Zdolna babka z ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczności! Jako że szyć nie umiem, zachwycił mnie pies, szczególiki o jakie zadbałaś - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkie zwierzątka :) Miałam kiedyś w domu psa i kota...nie wchodzili sobie w drogę.
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja lubię takie zdolne kobietki:) Piękne są oba :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zwierzaki, kocham pieski więc brelok z białym psiakiem "zabieram"
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)