środa, 29 lipca 2015

Stolik dla Małej Damy

Brak komputera (łobuz się zepsuł na amen), a potem czasu na rozruszanie nowego zaowocował przestojem w dodawaniu postów. Także nowa lektura, która pochłonęła mnie bez reszty, ale o tym będzie nieco później. 
Tymczasem od miesiąca czeka na swój blogowy debiut stoliczek i krzesło w pokoju Łucji. Był to zakup poczyniony na jednym z portali jakieś dwa lata temu. Służył początkowo do karmienia Łucji. Sprawdził się i wysłużył. Przestał pasować, poczekał trochę w piwnicy. Aż nadeszła chwila, kiedy dostał drugą szansę. Drewno przemalowałam na szaro. Zrobiłam nowe obicie z ceraty. Na materiałowe póki co brak mi cierpliwości, bo Łucja zaczyna mazać, co popadnie lub po prostu brudzić, nawet jeśli bardzo się stara tego nie robić. Na razie jest ceratka. Za jakiś czas zrobię ładny, na pewno jaśniejszy pokrowiec. 







Łucja tymczasem przy swoim stoliczku parzy dla nas herbatkę, czyta książeczki, rysuje. Bawi się po prostu i wygląda przy tym raz jak mała dama, a innym razem, jak szalony diabeł tasmański... Cała ona.  
Wybaczcie mi, że nie będę się rozpisywać. Tęsknota i zakochanie rozdzierają mi serce. Nie wiedziałam, że miejsce też można tak pożądliwie i niezahamowanie pokochać... Poza tym na dokończenie czeka bardzo, bardzo ważny projekt, o którym napiszę w niedalekiej przyszłości. Że nie wspomnę o przygotowaniach do przyjazdu Siostry i jej Narzeczonego... Dzieje się!  

15 komentarzy:

  1. Ależ cudny kącik młodej damy:)Wspaniały!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealnie wkomponował się w pokoiku królewny :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny , zdolna bestyjka jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Komplet wyszedł prześwietnie! Jestem nim zachwycona. Wiem, że masz w pokoju chmurki ale ja gdybym go dostała w swoje ręce to pewnie by się jeszcze jakieś małe białe gwiazdki znalazły. Jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy kącik! Ceratka wyjątkowo przyjazna kolorystycznie:) Miłych chwil przy herbatce!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy kącik! Ceratka wyjątkowo przyjazna kolorystycznie:) Miłych chwil przy herbatce!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze kilka lat temu nasze dzieci też miały taki stoli...ale wysłużył się i pojechał do młodszych kuzynek:) Widząc Twoją inspirację, też mam w wyobraźni nasz stoli zmieniony całkowicie;) Gratuluję, Łucja ma piękny swój kącik:)
    Ależ tajemniczy post, no cóż, będę czekać na kolejne wieści;) Dobrego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy zestaw mebelkowy. Ceratka również ładna i bardzo pasuje do wnętrza. Cały kącik wygląda pięknie i przytulnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj taki kącik dla malej damy jest wspaniały! życzę by się działo dużo dobrego Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pokój jest piękny w swojej prostocie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam pięknie, zajrzałam na chwilę, ale wrócę, aby poczytać GRAFOMANIĘ , swoja drogą nazwa niesprawiedliwa, nieadekwatna do zawartości, nadmiar skromności...

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne te szarości w kąciku Łucji-nietypowo i oryginalnie:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Każda mała dama i księżniczka byłaby zachwycona takim kącikiem herbacianym.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)