sobota, 8 sierpnia 2015

Czasami trzeba...

...się pochwalić. U mnie to dość często się zdarza, bo i często jestem obdarowywana. Dziś chciałam Wam pokazać rzeczy, które dostałam ostatnio od Siostry, jej Faceta i  Mamy. Wśród prezentów znalazło się wiele książek i gazet o tematyce rękodzielniczej, stempelki i różne przydasie do robienia kartek, tasiemki. Już się nie mogę doczekać, kiedy to wszystko wykorzystam!




Prezentem cudownym i niebanalnym był zestaw szczotek i lustro od mojej Siostry, które ozdobione są pięknymi, haftowanymi krzyżykiem kwiatkami. Wynalazła to na car boot sale podobno za grosze (sorry, za pensy :D)! Takie prezenty cieszą mnie najbardziej!



A jak już się tak chwalę, to muszę Wam powiedzieć, że mam zaległości w pokazywaniu prezentów od Was. Jakiś czas temu wygrałam rozdanie u Gosi z pianio-decoupage. Dostałam od niej trzy piękne serduszka z różyczkami. 


U Osowiałej Sowy wygrałam proporczyk. Można było sobie wybrać wzór. Najbardziej spodobał mi się indiański namiot. 


Bardzo serdecznie Wam wszystkim dziękuję!

Jak więc widzicie ostatnio spotkało mnie wiele przyjemności. To bardzo fajne, zwłaszcza w obliczu tego kataklizmu, który leje się z nieba. Nie wiem, jak Wy, ale ja mam dość. Nigdy nie lubiłam upałów, a teraz nawet nie mam siły ich nienawidzić. Po prostu wegetuję. Podobno ma być tak jeszcze przez dwa tygodnie. Tymczasem od poniedziałku będziemy z Łucją w szpitalu na diagnostyce. Mam nadzieję, że wreszcie dowiemy się, na co jest uczulona i jak sobie radzić w potworną egzemą na jej rączkach. Nie wiem, czy będę miała dostęp do internetu, więc nie obiecuję kolejnych wpisów. Jakby co, to do zobaczenia za jakieś dwa tygodnie. Trzymajcie się wręcz lodowato!


12 komentarzy:

  1. prezenty wspaniałe, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezenty są cudne, ale najpiękniejszy chyba jest zestaw do włosów ze szczotką i lusterkiem. Wzór z kwiatami jest przecudny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS Zapraszam na mój blog, gdzie wystartowało mysie candy z pięknymi nagrodami!

      Usuń
  3. Absolutnie PRZEPIĘKNY kwiatowy zestaw do upiększania. Cudeńko, które teraz będzie mi się śniło. Powodzenia na badaniach. Trzymajcie się dzielnie. Wszystko będzie dobrze!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne prezenty.
    Dzięki za lodowate pozdrowienia, bo ja też nie cierpię gorąca.
    Powodzenia z Łucją.
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty! Powodzenia w szpitalu, myślę, że będzie wreszcie wiadomo, co to za alergia:/ Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Za każdym razem jestem zachwycona paczuszkami jakie dostajesz z Anglii, są wspaniałe. Widać, że osoby, które je dla Ciebie robią chcą Ci podarować poza rzeczami materialnymi takie poczucie, że wciąż o Tobie myslą, np. będą c na jakimś targu.

    Swoją drogą już nie mogę się doczekać kiedy te wszystkie cudeńka pójdą w ruch!!! Powstaną na pewno wspaniałe kartki, jestem o tym przekonana. A co jeszcze? Będę niecierpliwie czekała.

    Mam nadzieję, że pobyt w szpitalu nie będzie dla Was przykry i że uda się ustalić co Łucję uczula. Życzę Wam wiele cierpliwości i uśmiechu i chłodniejszych dni rzecz jasna.

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. 3mam kciuki Kochana :*
    a prezenty sliczniutkie , zestaw z lusterkie bajeczny :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe! Twój blog jest znakomity. Dodaje go do mojej listy top blogów wnętrzarskich - dekordia.pl/najlepsze_blogi.

    Zapraszam, Anna

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile wspaniałości! Wszystko wygląda cudownie <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)