niedziela, 14 września 2014

Męskie kartkowanie i wyprawa na rubieże


Witajcie pięknie i niedzielnie! Dziś szybciutko, bo Łucja już prawie śpi, a na mnie czeka wygodne łóżko, dobra książka i mrożona kawa. Chciałam Wam pokazać karki, jakie powstały dla dwóch chłopaków. Jeden to kolega z pracy, a drugi to najukochańszy pod słońcem i mega wyjątkowy szwagier, Jacek. Obie karteczki oczywiście z wkładką w postaci pięknej, długonogiej pin-up girl.







A na deser kilka widoków z naszej wczorajszej wycieczki w moje rodzinne strony. Niby tylko 10 km za miastem, a zupełne odludzie.







Mam nadzieję, że Wy również aktywnie i pięknie spędzacie ten weekend. A na resztę niedzieli i na nadchodzący tydzień życzę Wam dużo słoneczka i ciepełka!


8 komentarzy:

  1. Zakładki spodobają się zdecydowanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. ta pierwsza karteczka szczególnie mi się podoba zwłaszcza motyw zegara na tle gazety :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karki świetne i bardzo pomysłowe:) A moja niedziela też w terenie, trzeba łapać ostatnie słoneczne dni:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne karteczki a widoki miałaś cudne!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne kartki ale ta pierwsza jest zdecydowanie moją faworytką, podoba mi sie przebardzo, czy Ty juz jestes scraperką???

    zdjęcia z wyprawy bardzo fajne, szczególne wrażenie zrobiło na mnie to z sarnami, i to zaczarowane z leśną drogą wśród drzew, można się rozmarzyć...

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne:) Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)