sobota, 15 lutego 2014

Wyniki candy


Witam Was serdecznie! Nadszedł dzień, w którym Lisa zyska nowy dom, a jedna z osób, które się zgłosiły – fajną towarzyszkę.


Trochę mnie zaskoczyła mała liczba chętnych, ale jak popatrzałam na inne konkursy, w których do wygrania była lalka, to zrozumiałam, że to nie przez wątpliwą urodę blondyny w papilotach. Oczywiście Lisa pojedzie do nowej właścicielki w jakimś słodkim towarzystwie.
A teraz relacja z losowania. Pomagała mi oczywiście Łucja:





Walentynkowe candy w bluszczem oplątane wygrała:


Brujita

Serdecznie gratulujemy i czekamy na adres do wysyłki!
Miłej niedzieli i cudownie pozytywnych, olimpijskich emocji dziś wieczorem Wam życzę!

8 komentarzy:

  1. Jaaaaaaa..... a mnie ominęło takie candy a lala jest bardzo piękna, szkoda, że nie umiem takiej uszyć :( Gratuluję Zwyciężczyni :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje !
    Zapraszam do mnie na candy :o)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojjj nie ja ?? szkoda bo lala jest rewelacyjna! Nic nie pozostaje mi innego jak pogratulować zwycięzcy...Stoch drugie złoto !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. aleee niespodzianka ;-)))
    Miła wiadomość z okazji powrotu do domu ;-)))
    zaraz piszę, już piszę... już już ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu Gratuluję !!
    i dziękuję za zabawe!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję szczęściarze i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem skąd takie małe zainteresowanie, przecież Lisa jest piękna!

    Uściski dla małej pomocnicy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)