sobota, 8 lutego 2014

Weekendowe słodkości

Dziś coś dla weekendowych smakoszy słodkości – sernik pomarańczowy z białą czekoladą. Przepis znalazłam buszując po necie, o TUTAJ. Z lubością zabrałam się za pieczenie. Poniżej fotki z moich kulinarnych poczynań.















Mmmmm, wyobrażacie już to sobie? Niedzielne popołudnie, kawka, serniczek i błogi spokój? Eh, daję sobie jakieś 3 sekundy. Tyle zajmie Łucji wykrzyknięcie „mama!” i przybiegnięcie z drugiego końca mieszkania… :D A wtedy serniczek zjemy razem. I będzie to cudowniejsze niż jakakolwiek chwila spokoju! Pozdrawiam Was ciepluteńko i ściskam mocniachno w ten słoneczny dzień!

17 komentarzy:

  1. Sernik wyglada smakowicie i na pewno smakuje wybornie :) chociaz pieczenie nie jest moja mocna strona podejme sie proby upieczenia tej slodkosci ;) Zycze smacznego calej trojce ;) Pozdrawiam K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój mąż uwielbia serniki w każdym wydaniu, ja kiedyś się przejadłam i unikam, niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o rany..mniam mniam! Buziaki dla Was:))

    OdpowiedzUsuń
  4. kap kap kap - tak, właśnie mi ślinka pociekła :) zapisane do wypróbowania - Ty swojego chyba jeszcze nie próbowałaś bo jakiś on cały nie nadgryziony - oj podziwiam Cię Kobieto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały? Heh, szczerze mówiąc, to na niedzielę nic nie zostało...

      Usuń
  5. Uwielbiam serniczki:)
    Twój wygląda pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. W ogóle nie powinnam na takie rzeczy patrzeć! Nie mogłam się jednak powstrzymać;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam sernik - wygląda bardzo smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzmi i wygląda smakowicie!
    Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  9. ale z ciebie kusicielka :) wygląda przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. serniczek na pewno pyszny !

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam serniki !Ale dotąd podjęłam tylko jedną próbę samodzielnego pieczenia.Skończylo się na przypalonym spodzie,- zrobiłam drugi:)I na zakalcu z masy tak mi się wydaje, bo dziwnie to smakowało i wyglądało.Oczywiscie zjadłam - a co:)Ale póki co nie jestem gotowa na kolejne podejście.Poczekam, a w między czasie wypróbuję łatwiejsze przepisy od Ciebie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana,język mi uciekł,ślinka leci,nie zasnę teraz! Uwielbiam serniki,a ten musi być najsmaczniejszy na świecie!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię sernik zatem częstuję się wirtualnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)