niedziela, 27 kwietnia 2014

Majowe candy


Z okazji… A tam! Z różnych okazji, bo przecież można i bez, ogłaszam majowe candy! Do wygrania przede wszystkim konik na biegunach i koszyczek, ale to nie wszystko! Będzie jeszcze serduszkowa zawieszka pachnąca lawendą i z pewnością jakieś inne drobiazgi w tonacji biało-niebieskiej, bo wiecie, że ja lubię zabawy tematyczne. Losowanie odbędzie się 26 maja lub dzień później, w zależności od czasu lub jego braku.


Zasady jak zawsze: podlinkowany banerek na blogu i komentarz pod tym postem. Można dołączyć do obserwatorów, można polubić profil na facebooku (odsyłacz w pasku bocznym). Osoby nie posiadające bloga też mogą wziąć udział w zabawie, warunkiem jest pozostawienie maila. To chyba wszystko…



Pozdrawiam Was niedzielnie i słonecznie!

85 komentarzy:

  1. Śliczny ten konik na biegunach:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. z chęcią wezmę udział w zabawie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojojoj!!!Taki konik to by mi się przydał w pokoju na kominku:))Jest cudowny.Może mi się uda i będę miała szczęście w to piękne wiosenne candy!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ale to bardzo fajne candy. Uwielbiam koniki na biegunach i bardzo chętnie zrobię dla tego konika miejsce na moim parapecie :) Zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również zapisuje się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Konik jest prześliczny więc i ja się do zabawy dołączę ,chociaż przy moim szczęściu to wiem jak się to skończy :(
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z przyjemnością się ustawiam bowiem jestem oczarowana konikiem- on wywołuje we mnie wspomnienia dziecięcych lat (całe życie jego posiadanie było moim pragnieniem) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mały promyczek tego dnia:) Super! Biorę udział.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super nagrody, chętnie wezmę udział :) Mój mail: edytabracka@gmail.com
    Pozdrawiam,
    Qra

    OdpowiedzUsuń
  10. nagrody wyśmienite i bardzo chętnie została bym ich właścicielką
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  11. a pewnie, że zapisuję się- może los akurat się do mnie uśmiechnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. O tak! Oczywiście ze w kolejeczce stoję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Ewelinka, upominki super, a konik .... przeniosłam się do dzieciństwa :-)
    Oczywiście zapisuję się :-)
    Pozdrówka cieplutkie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie się przyłączę :)
    Zapraszam tez na moje Candy: http://arteria-art.blogspot.com/2014/04/konkurs-do-wziecia-kolczyki-sylvia.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Grzecznie ustawiam się w kolejce =)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam :) chętnie wezmę udzaił w zabawie:) 28 maja moja córa i mąż obchodzą urodzinki więc może się uda się na roczke córeczce wygrać konika:):)
    Obserwuję jako Aneta O, a banerek u mnie na blogu:http://anett-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się po Twoje cuda i zapraszam również do siebie na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zgłaszam się i ja :)
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. zgłaszam się :)
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Z chęcią wezmę udział w zabawie:)
    Banerek na: http://joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  21. Przyłączam się do zabawy. Zapraszam na candy u mnie. Pozdrawiam
    marrika91.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Przyłączam się...już od dawna obserwuję, Banerek podlinkowany...liczę na łut szczęścia. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo chętnie przyłączę się do zabawy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Konik jest piękny :) chetnie o niego powalczę :)

    pozdrawiam
    Agnieszka

    szymanska25@wp.pl


    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuje i zapisuje się "Konik z drzewa koń na biegunach...." jak ja lubie ten kawałek i jakoś tak mi się skojarzyło :) banerek u mnie zapraszam www.blogchmurki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo piękny, kuszący zestaw:) dlatego z wielką przyjemnością się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  27. z ogromą przyjemnością zapisuję się na Twoje Candy i wielką niecierpliwością czekam na wyniki.
    zestaw tak kuszący i taki rewelacyjny, że grzechem byłoby nie spróbować w losowaniu :) w końcu lotto też wygrywają ludzie grube miliony a Twoje Candy jest tyle samo warte :)

    pozdrawiam Cię serdecznie
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Z przyjemnością i ja przyłączę się do zabawy:) Konik jest prześliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  29. zapisuję się dziś. a że to dzień moich urodzin, mam nadzieję, że szczęście mi odpisze ;)
    w rewanżu zapraszam do siebie na candy: koralikimoniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. ale cudo ten konik na biegunach :) po prostu uroczy :) nie mogę przegapić takiej okazji, wię chętnie się przyłączę :) pozdrawiam
    ruszczyk.milena@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczny ten konik i koszyczek:-) Oczywiście ustawiam się w kolejeczce ! Banerek na http://rodzinnie1.blogspot.com/
    Pozdrowionka:-)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się oczywiście. :)
    mysterkablog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny konik, z przyjemnością staję w kolejce. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny konik! ; )
    Banerek na: http://zycie-jest-nalogiem.blogspot.com/
    Obserwuję jako Marta
    marta.mietlicka@gmail.com

    Pozdrawiam!!! ; )

    OdpowiedzUsuń
  35. ustawiam się w kolejce po te cudeńka :) Banerek już jest u mnie na http://plonacemotyle.blogspot.com Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  36. I ja się zapisuję :) Banerek tutaj zamieściłam:
    http://nikusiowo1.blogspot.com/p/biore-udzia.html
    Pozdrawiam serdecznie
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  37. Staję w kolejce :)
    pozdrawiam
    http://malafarmaaniki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Superowy konik chętnie takiego przygarnę:)
    Podpisuję się pod tym zapraszam do mnie http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  39. Chętnie wezmę udział w zabawie, fajne candy. jestem tu pierwszy raz, ładny blog.

    OdpowiedzUsuń
  40. Z przyjemnością i ja spróbuje szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo chetnie sie zapisuje, banerek jest i dodalam do ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Koszyczek mnie urzekł więc przystanę w kolejce!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Koszyczek jest cudowny :)
    efa_88@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. jeśli można to też grzecznie ustawiam się w ogonku...Pozdrowienia ciepłe Bogda
    bogda2901@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Witaj,jest mi niezmiernie milo wziasc udzial w Twoim slicznym candy.Oczywiscie jak mozna sie zapisac.Pozdrawiam serdecznie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Konik mnie zauroczył!
    Ustawiam się w kolejce :-)
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. I ja się nie śmiało ustawiam w kolejce :) Banerek zawisł na blogu na dole wśród innych :)

    OdpowiedzUsuń
  48. z chęcią biorą udział , w końcu takie wspaniałości :)
    anioleq-ss@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Z chęcią stanę po te urodziwe drobiazgi. Banerek już zawiesiłam na Powoluśku. Zapraszam tez do siebie na świeżutkie CANDY.

    OdpowiedzUsuń
  50. chętnie wezmę udział, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Staje w kolejce po te cudeńka. Piękne rzeczy tworzysz. :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Jakie piękne nagrody! Z przyjemnością zgłaszam się do udziału w zabawie! Banerek podlinkowany tu: www.lalovo.blogspot.com Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Cudowny koszyczek :) Od dawna takiego szukam, wiec spróbuje :)

    kasiablach@wp.pl

    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  54. Myszy zakochały się w koniku! Reszta nagród jest równie urocza, więc grzecznie dołączamy do ogonka. Obserwujemy blog, a banerek publikujemy o tu: http://mysia-familia.blogspot.com/p/konkursy-blogowe.html

    Pozdrawiamy ciepło, Myszy.

    OdpowiedzUsuń
  55. konik ma w sobie coś, co kazało mi ustawić się w kolejce i czekać na losowanie:-)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękne cudeńka kochana przygotowałaś :)
    Może uda mi się je przygarnąć :D
    Wiesz, że obserwuję od dawna i zapisuję się z nieopisaną przyjemnością!
    Pozytywne pozdrowienia z www.decustyle.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja też się zapisuję.Piękny ten konik na biegunach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  58. Zarówno koszyk jak i konik prezentują się bardzo ciekawie, więc nie mogę przejść obok nik obojętnie, więc ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  59. Śliczny konik, śliczny koszyk. Dołączam do kolejki. Baner na blogu malutkie-marzenia.blogspot.com już jest. ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Nie może mnie tu zabraknąć! Cudowne cukierasy,bardzo gustowne i zapewne pożądane przez nas wszystkie:)Czekam na losowanie:)buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  61. Ustawiam się się w kolejce po cudnego konika na biegunach :)
    Evecraft.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  62. ustawiam się w ogonku,
    banerek w pasku bocznym, lubię Cię/obserwuję od długiego czasu
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. Ustawiam sie i ja :)
    Banerek za chwile zawisnie.

    OdpowiedzUsuń
  64. Zgłaszam się :) Banerek już jest. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. Konik podbił moje serce wiec nie mogę przejść obojętnie. Z wielką chęcią dołączam do zabawy. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Śliczne słodkości zapisuję się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Zgłaszam się
    http://apetycznykasek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. cudne nagrody, zgłaszam się:) i zapraszam na candy do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Oj, jakie urocze prezenty. Oczywiści zapisuję sie i czekam na losowanie.
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  70. Konik, z drzewa koń na biegunach.....zapisuje się po przygotowane cudeńko i JA!!!

    OdpowiedzUsuń
  71. Zgłaszam się :) Obserwuję jako justi912
    E-mail: magda38912190@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Och, zapisuję się i ja ... Ten konik na biegunach mnie uwodzi... A jeszcze maja być pachnące saszetki. Cudne cukierasy przygotowałaś :)
    Pozdrawiam wieosennie
    Marille z http://marilles-crochet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. zgłaszam się z wielką nadzieją, śliczny konik chętnie go przygarnę w moje progi

    OdpowiedzUsuń
  74. patataj :) wiesz co ludzi za serce chwyta :) zapisuję się ! :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Urocze! Szczególnie ten konik.. ;)) Z chęcią biorę udział! Zapraszam również do siebie na Candy po sutaszowy wisior ;)
    www.sylwia-bijoux.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  76. Zgłaszam sie i ja:)
    pozdrawiam:)
    isthemagichereforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. konik jest przeuroczy chętnie staję do kolejki i czekam niecierpliwie

    OdpowiedzUsuń
  78. Ustawiam się w kolejce!! I czekam na szczęsliwy los!
    baner dodany: http://wdomuiogrodziekasi.blogspot.com/
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  79. I ja bardzo chętnie staję w tej długiej kolejce.
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  80. z przyjemnością ustawiam się w kolejce. banerek u mnie na blogu
    http://wmalymdomku1.blogspot.com/

    pozdrawiam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń
  81. Zapisuję się w nadziei na szczęśliwy los!:)
    zapraszam również do siebie na candy:))
    pozdrawiam ciepło,Ewa

    OdpowiedzUsuń
  82. Z wielką chęcią się zgłaszam. Banerek już wstawiłam na bloga. :))
    Pozdrawiam. :))

    OdpowiedzUsuń
  83. Koszyczek piękny,
    konik idealny.
    Wypisz wymaluj pasuje wszystko do pokoju mojej malej panny.
    Bo ona kocha kucyki, konie
    wiec dla niej zagram w zabawie Twojej.
    Córka miała by konika,
    a ja pożytek zrobię z koszyka.
    Ustawie go sobie na regale
    i będzie ozdoba juz na stałe.
    Wspominasz jeszcze o lawendzie
    Jej zapach czulabym wszędzie
    Gdybym tylko ja została wylosowana
    byłaby to wiadomość wspaniala.
    I z tego rozwiązania maz tez byłby zadowolony
    bo przecież niebieski to jego kolor ulubiony.
    Warunki wszystkie spelnilam.
    Twój blog juz od dawna ustawilam,
    czytam i długo go podziwiam.
    Banerek tez wstawiam na bloga mego
    I Ciebie zapraszam na niego.
    Z pozdrowieniami koncze wiersz
    I życzę Ci wszyszystkiego czego chcesz

    OdpowiedzUsuń
  84. Ojoj... tyle osób się zgłosiło... a mi się marzy taki konik na biegunach... i taki koszyk:):)... dlatego chciałabym również zostawić swoje zgłoszenie:) małe szanse...ale zawsze:) pozdrawiam serdecznie, WK:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)