piątek, 14 kwietnia 2017

Wielkanocne ozdoby u Bluszczów

W tym roku wcześniej niż zazwyczaj zapraszam Was w nasze progi. Zatrzymajcie się na chwilę w natłoku świątecznych przygotowań, wypijcie kawę, pomyślcie, czy warto robić aż tyle jedzenia i czy faktycznie ktoś zauważy, że nie zetrzecie kurzu na szafie... Do nas w tym roku zajączek przyniósł w prezencie Małego Gościa, który spędzi z nami święta i jeszcze kilka dni po. W powiększonym gronie siądziemy do wielkanocnego śniadania. Za chwilę upieczemy babeczki i pomalujemy jajka, które jutro włożymy do koszyczka. Święta zyskują inny wymiar przy dzieciach biegających po domu. 
Tymczasem zapraszam do obejrzenia naszych tegorocznych ozdób. Króluje natura. Nowe są jajeczka z haftem. Pozostałe jajka mam z lat ubiegłych. W Łucji pokoju skromnie - małemu króliczkowi towarzyszy żytko posiane w przedszkolu. Pod żyrandolem wisi zrobiony na szybko wianek. Zrobiłam go spontanicznie i wyszedł dokładnie tak, jak kiedyś go sobie wymarzyłam. W słoiku zamiast przekwitłych żonkili posadziłam goździki. W sumie wyszło dość skromnie, ale bardzo mi się podoba. Nie nachalnie, niezbyt kolorowo. W klimacie budzącej się do życia wiosny. 












13 komentarzy:

  1. Super są wasze ozdoby, a króliczki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Siostra wyszło super -jak zawsze 😊
    ....im mniej tym lepiej 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie... Wesołych Świąt, pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowych, pogodnych i radosnych Świąt:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech czas Wielkanocy utrzyma nasze marzenia w mocy
    i wszystkie życzenia okazały się do spełnienia
    i aby nie zabrakło nam wzajemnej życzliwości
    abyśmy przez życie kroczyli w ludzkiej godności
    i niech symbol boskiego odrodzenia był i dla nas celem do spełnienia !
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się absolutnie wszystko. A w przyszłym roku zrobię sobie identyczny wianek jak masz Ty, to dla mnie ideał i chyba miłość od pierwszego wejrzenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Skromnie, ale niezwykle:) Piękna, spokojna kolorystyka. Ewelinko, radości i pokoju w sercach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie, a wianek naprawdę cudnie wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te jajeczka w wiklinowym koszyczku są prześliczne, razem ze sobą stanowią bardzo interesujący komplet, gdybym wzięła jako pierwsze te z konwaliami, to ten szydełkowy też musiałabym wziąć, a jak już wzięłam te dwa to trzeci z zajączkiem też muszę, bo te dwa jakby gołe były :):):) Wiem, wiem, szaleństwo myślowe...
    Pozdrawiam, vitangowa Mamo :):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pzrychodzę tu i widzę,ze nie ma mojego komentarza,no pięknie!
    Pisałam,że lubię takie stonowane kolory w dekoracjach i u mnie też koloru coraz mniej.Vintagowe jaja prześlicznie się prezentują.A wianek pod żyrandolem wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne ozdoby wszystko w cudownym klimacie!Bardzo cieplutko i wiosennie i poświątecznie Cię pozdrawiam -Gosia♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój dom na Wielkanoc wyglądał pięknie. Przygotowałaś efektowne dekoracje.
    Pozdrawiam poświątecznie :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)