piątek, 18 marca 2016

Wiklinowe wianki wielkanocne, czyli green power

Dziś w dalszym ciągu wielkanocnie. Po zrobieniu koszyków, o tych pisałam TUTAJ, zostały mi niewykorzystane gałązki. Bardzo nie lubię marnotrawstwa, więc uwiłam z nich trzy wiklinowe wianki. Postanowiłam wykorzystać bardzo modny ostatnio motyw łapacza snów i w tym klimacie wykonałam świąteczne ozdoby. Wzięłam dziesiątki metrów różnych tasiemek, maleńkie jajeczka, a także takie trochę większe, zrobione na szydełku. Do zrobienia elementów z masy solnej zainspirowała  mnie Łucja, która razem z Michałem zrobiła kwiatki i figurki z ciastoliny. Do tego kilka guzików i świąteczne wianki gotowe! Okazało się, że w najbliższym czasie będę robiła na specjalne zamówienie łapacz snów, więc miałam niezły trening. 







A jak Wasze przygotowania do świąt? Bo ja - oprócz dekoracji - jestem w totalnym proszku jeszcze. Absolutnie nie czuję, że Wielkanoc już za tydzień... Tymczasem minionych kilka dni upłynęło nam pod znakiem pękniętej rury w łazience, co skończyło się wycięciem w ścianie dziury 1 x 0,5 m (ubezpieczyciel wyliczył koszt naprawy na cała 112 zł!). Na domiar złego w pracy szlag trafił mi plik uzupełniany przez osiem lat. Mimo najszczerszych chęci pomocy, nawet moi koledzy - informatycy rozkładają ręce. Tyle pracy poleciało w kosmos! Część na szczęście jest do odtworzenia na postawie dokumentów papierowych, ale niestety najważniejsze elementy nie... Wybaczcie więc, że mniej mnie tutaj ostatnio. Niedługo wrócę do Was z porcją świeżutkich jajek :) Do miłego! 

12 komentarzy:

  1. O jakie śliczne, takie pozytywnie wiosenne :-) Pozdrawiam ciepło, Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe, ja jeszcze z przygotowaniami daleko w lesie, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest wiosennie!
    oj, to ja trzymam kciuki za to, by wszystko jakoś się ułożyło... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł na wianki ,u mnie drzwi ciągle gołe :(Jak pozwolisz to porwę i jeden zrobię według Twojego pomysłu:)
    Miłego i słonecznego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stracić tyle pracy... biedaku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe wianki :) bardzo radosne i wiosenne

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam serdecznie,
    Nazywam się Klaudia. Serdecznie zapraszam Cię do dołączenia do nowego serwisu Platforma Kreatywna http://platformakreatywna.com/, gdzie zrzeszamy wszystkie kreatywne strony. Swoim klubowiczom oferujemy zniżki na produkty, informacje o wydarzeniach, spotkania oraz darmowe pliki do pobrania. Serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pomysłowe:)
    Przykra sprawa z utratą pliku:( tyle pracy, współczuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że siła złego na jednego! Dlaczego nieszczęścia chodzą parami? Jak nie dziura w łazience do plik... ale za to widzę, że wena Cię nie opuszcza i tworzysz piękne wianki. Ciekawe cóż to za specjalne zamówienie :)))) już się nie mogę doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwycające dekoracje..podziwiam :))
    Wesołych Świąt Wielkanocnych, spokoju ducha, wzajemności w miłości i rodzinnych spotkań.
    Umiejętności dostrzegania piękna tego świata i oczywiście wiary w siebie i swoje możliwości.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  11. Spokojnych i radosnych świąt !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie wyszło...wiosennie i radośnie!
    :)
    Powodzenia z przywracaniem danych...
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)