niedziela, 9 listopada 2014

Orły, sokoły, herosy...


Czy to już naprawdę tydzień minął od mojego ostatniego wpisu? Czas leci nieubłaganie. Dopiero co było Święto Zmarłych, a za chwilę zasiądziemy do wigilijnego stołu…  Im jesteśmy starsi, tym godziny szybciej mijają.
Tymczasem chciałam dziś Wam pokazać kolejne kartki. Powstały z okazji imienin moich kolegów w pracy. Jeden jest miłośnikiem pewnej marki samochodów, a drugi… pewnej marki ubrań. Tyle w temacie. Oczywiście zapewne obaj są miłośnikami kobiecego piękna, stąd tradycyjna już w moich kartkach pin up girl.




A jeśli jesteśmy już w męskim temacie, to pokażę Wam jeszcze kubki, które zrobiłam na Dzień Chłopaka, również dla kolegów z mojego wydziału. Przezwiska wymyśliły koleżanki, które siedzą z nimi w pokojach. Ja od siebie dałam rysunki związane albo z samym przezwiskiem, albo z czymś, co bezsprzecznie kojarzyło się nam z danym mężczyzną. Pierwszy raz robiłam takie kubki i pomysł w gruncie rzeczy fajny, ale… No właśnie. Zawsze jest jakieś „ale”…





I kolejna refleksja mnie naszła. Ostatnio wiele kobiet narzeka na zniewieścienie płci przeciwnej. Ja mam na ten temat własną teorię. Jeśli chcemy, żeby faceci gotowali i sprzątali, a przy tym nie podbudowujemy ich pewności siebie, no to śmiało możemy pytać, „gdzie ci mężczyźni?”. Bo niezależnie od układu w związku, niezależnie od podziału domowych obowiązków, tak jak my potrzebujemy komplementów odnośnie naszego wyglądu, tak nasi faceci potrzebują podobnych, tylko na temat swojej męskości. A może mówię tak tylko dlatego, że mam to przeogromne szczęście –  u mojego boku stoi mężczyzna z gatunku tych stuprocentowych!

5 komentarzy:

  1. A więc jest to post o prawdach życiowych a przy okazji z rękodziełem w tle.
    Kubki są super, jak Ty ładnie rysujesz!!! Karteczki też świetne, mam nadzieję, że koledzy docenili tak pomysłowe podarunki.

    Buźka*

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajne prace :-)
    kubeczki super na pewno będą ulubionymi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo męskie i sympatyczne prezenty:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszechstronnie uzdolniona jesteś Koleżanko! Widzę,że zawsze można na Ciebie liczyć:)
    A poza tym baaardzo lubię personalne prezenty:)Wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)