sobota, 5 lipca 2014

Dla kogoś wyjątkowego


Wychodzi na to, że w moim życiu są sami wyjątkowi ludzie. Ano są. Co ja pocznę? Dziś, specjalnie na imieniny dla mojej Siostry uszyłam Tutka, niebieską mysz z bajki „Niedźwiedź w dużym niebieskim domu”. Karola od dawna mnie męczyła o taką maskotkę. Ciężko mi było znaleźć formę, więc odwlekałam to w nieskończoność. Koniec końców znowu cięłam materiał spontanicznie. Z formy powstała tylko głowa. Całość szyłam ręcznie, bo mysz jest dość mała i ciężko by mi było tak precyzyjnie operować maszyną.  Oto więc jest! Karola – to Tutek specjalnie dla Ciebie prosto spod moich łapek, jeszcze ciepły:






A to jeszcze karteczka, którą zrobiłam dosłownie w 10 minut. Dotarła już do adresatki. 


Wszystkiego najlepszego na imieniny!

Ślę wszystkim moc sobotnich buziaków i życzenia udanej niedzieli!

7 komentarzy:

  1. Bardzo, bardzo dziekuje. Nawet nie wiesz jaka mila niespodzianke mi zrobilas. Jak tylko zobaczylam Tutka usmiech na mojej twarzy pojawil sie od ucha do ucha. Jak przeczytalam co napisalas do usmiechu dolaczyly lzy. Jeszcze raz bardzo mocno Ci dziekuje. Juz nie moge sie doczekac urlopu. Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam, że kiedyś bardzo lubiłam oglądać tą bajkę. A Tutek przesłodki, jak oryginał. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny Tutek!!! rozkoszna mordka :)

    przyłączam się do życzeń dla siostrzyczki!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi there everyone, it's my first pay a visit at this web site, and post
    is actually fruitful for me, keep up posting
    such articles or reviews.

    My website ... glasgow white teeth paint ()

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)