piątek, 7 kwietnia 2017

Wielkanocne kartki

Wreszcie! Kartki zrobione. Dwie lecą już jutro, reszta najpóźniej we wtorek. Mam nadzieję, że wszystkie dotrą na czas. Przy robieniu świątecznych karnetów na życzenia zawsze stawiam na skromność i prostotę. Po prostu robię ich dużo za jednym razem i nie chcę zarywać nocy. Do kartek z gniazdkiem zainspirował mnie projekt znaleziony w Internecie. Królika z Alicji w Krainie czarów uwielbiam od zawsze (tzn. od kiedy w pierwszej klasie podstawówki dostałam na zakończenie roku szkolnego książkę o szalonych przygodach dziewczynki). A kiedy zobaczyłam grafiki Johna Tanniela, to się w nich po prostu zakochałam. Do moich tegorocznych kartek wykorzystałam rysunek królika jego autorstwa. Już z resztą kiedyś robiłam zegarowe jajko z wykorzystaniem tej grafiki. Możecie je obejrzeć TU





Na koniec świąteczny stroik z hiacyntem zrobiony ze słoika po ogórkach. Powędrował do mojej szwagierki Marty. Kolorystycznie dopasowany jest do jej salonu. 


Tymczasem zmykam. Mąż właśnie kończy kąpać Łucję. Chyba już wiem, co przeczytamy dziś wieczorem na dobranoc! 

10 komentarzy:

  1. nie przepadam na kartkami wielkanocnymi, ale te Twoje są prześliczne:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bardzo lubię te motywy z Alicji. Moim zdaniem są magiczne i ponadczasowe, a nawet nowoczesne, bo te szachownice przecież są bardzo popularne we wnętrzach obecnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki :-) Fajny pomysł z wykorzystaniem akurat tego królika.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie wyszły w prostocie siła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe karteczki! Pozdrawiam wiosennie -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze jak widzę kartki świąteczne własnoręcznie wykonane... jak Twoje na przykład, to od razu mam wizję, w której widzę dwie sytuacje; dwie panie otwierają kopertę, w każdej kartka, w jednej kartka własnoręcznie stworzona, druga koperta, w której inna pani wyciąga kartkę sklepową.... dwie koperty a inne wrażenia i przepaść między nimi, choć przecież chodzi o to samo, by złożyć życzenia.... gdybym nie zajmowała się rękodziełem pewnie nie miałabym takich wizji... :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartki przepiękne :) Ja co roku sobie obiecuję, że coś w tym kierunku zrobię, ale kończę jak zwykle i niestety kupuję. Podziwiam Twoją pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga karka stoi u mnie na kominku, jest fantastyczna 😚😚😚

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne, jestem pod wrażeniem!
    Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jestem miłośniczką kartek wielkanocnych, ale muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem. Ta na pierwszym zdjęciu jest najlepsza!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)